ستوريمثبتة

وصلة ردح من زوجة الفيشاوي لمحمد رمضان: «ما تقرفناش كل شوية.. وادفع فلوس هدومك»

«مخيط كل هدومك وبتقول فيرساتشي» .. زوجة الفيشاوي تدخل على خط الهجوم ضد رمضان

دخلت زوجة الفيشاوي نادية الكامل في وصلة ردح موجهة للفنان المصري محمد رمضان؛ على خلفية الأزمة الأخيرة التي فجرها مصمم أزياء شهير.

وأثار مصمم الأزياء أشرف فجلة والذي يتعامل مع عدد كبير من نجوم الفن في مصر، حالة من الجدل، بعد الكشف عن الخلافات بينه وبين محمد رمضان، بسبب عدم حصوله على مستحقاته المالية.

زوجة الفيشاوي تهاجم محمد رمضان

من جانبها علقت نادية الكامل، زوجة  أحمد الفيشاوي، على أزمة محمد رمضان مع مصمم الأزياء أشرف فجلة.

Advertisements

ونشرت عبر حسابها على “فيس بوك” منشور اعتبره البعض أنه غير لائق؛ حيث قالت فيه : «ما تدفع يا نجم تمن الهدوم اللي خدتها.. وخليت مدير أعمالك مايردش على الراجل الترزي سنتين ولما جه عندك عاملوه بطريقة بايخة، كنت ادفع أحسن من الفضيحة دي، ادفع تمن الـ4 سديري والـ3 بدل».

وتابعت : «والا هو كل شوية فالح بس تقولنا وغنيتهالنا كمان أن كل هدومك فيرساتشي فيرساتشي وأنت بتقلدهم ومخيط نص هدومك عند الترزية وفاكرنا عبط ومنعرفش الأصلي من المضروب».

وتابعت: « ماتقرفناش كل شوية تجيبلك هدمتين أو حد يدهوملك هدية من اللي طال عمره على شوية من الترزي وتطلع علينا.. versace نفسه مش كل هدوموا فيرساتشي يا خايب.. من فضلك يا نجم البس في صمت وادفع اللي عليك.. ورجاء أخير ياريت تنطق كلمة versace صح»

يذكر أن مصمم الأزياء فجلة قال في تصريحات صحفية موجهًا الحديث لرمضان : «أنا كنت اتعاملت مع حضرتك من حوالي سنتين، أول تعامل بينا كاوا بالطو، وكان هدية مني لحضرتك، ونزلت ساعتها بوست وشكرت فيّ، وبتشجعني إني أتعامل مع حضرتك، وهيكون في شغل كتير بينا»

وأضاف في تصريحات صحفية: «بعد كده فصلت 3 بدل لحضرتك، وقولتك قيس الأول بعدين نتحاسب، وبعد ما قيست ركبت عربيتك ومشيت، واستنيك تكلمني بعدها عشان تحاسبني»

وتابع: «بعد كده عملت 4 صداري، واحد منهم طلع بيه في أغنية مافيا، واحد تاني طلع بيه في أول حفلة ليه في الساحل الشمالي».

وزعم أنه لم يتلقى أجره حتى الأن من الفنان محمد رمضان.

اقرأ أيضا: عبدالعزيز مخيون.. خانته زوجته واتهم «مبارك» بمحاولة اغتياله

Advertisements
Facebook Comments

اظهر المزيد

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى