أفيش

الفن بطريقتنا

رامز جلال يعاير غادة عادل بانفصالها: المدام بقت مطلقة.. والموضوع بقى سايب

أبريل 24, 2020 8:20 م -- تريندي

 

غادل عادل
غادل عادل في برنامج “رامز مجنون رسمي”

ربما المشهد الأجمل في برامج رامز جلال، هي المقدمة التي يقدم بها ضيوفه، فإذا كان البرنامج متفقا عليه، لتقديم عرض ترفيهي، فالشيء الوحيد الخارج عن السيطرة بالفعل هي المقدمة. 

رامز مجنون رسمي.. من يكتب له مقدماته النارية عن الفنانين؟

المقدمة التي يكتبها له المؤلف “لؤي السيد” بغض النظر عن خفة ظلها، فهي تحمل معاني عديدة وجريئة حول الممثل، بعضها محرج، وبعضها صادم. 

في تقديمه للفنانة غادة عادل خلال استضافته لها ببرنامج “رامز مجنون رسمي” اليوم الجمعة، قال: “الضيفة المرة اللى فاتت كانت مدام، دلوقت بقت مطلقة، متحررة، بعد ما كانت بترضع وتكرع، بقت على أغاني بترقص وتبرطع، بعد ما كانت ست الحبايب بقت سكر ودايب، والموضوع بقى سايب في سايب”. 

وأضاف”واللى زاد وغطى أنها احلوت وبقت بطة، وبقى يجيلها عرسان أشكال وألوان، وبما إني أنتمى لمعشر الرجال، أنا من واجبي إني أحذر كل واحد يفكر يرتبط بيها، خلي بالك اوعى يغرك جمالك ورقتها، الست دي فيه خمس عيال في رقبتها، من الآخر اللى ناوي على جواز ورومانسية، ينسى الست ديا”. 

رامز مجنون رسمي.. كيف كان رد فعل غادة عادل؟

يعتمد البرنامج على فكرة تقييد الحركة، ويظهر رامز جلال بشخصيته الحقيقية ليبتز الضيف، ويقوم بتحريك الكرسي على طريقة الملاهي إلى أعلى وأسفل وفي كل اتجاه، ويقوم الضيف بمحايلة رامز ليتوقف عن ذلك. 

رد فعل غادة عادل كان جنونيا، صرخت وبكت وسط محاولات رامز لتهدئتها، وعندما انتهى من لعبة الكرسي، قام بإخراجها من الاستوديو، وقبل إخراجها سقطت في الفخ الأخير وهو عبارة عن حفرة مليئة بالمياه.

 

 

 

Facebook Comments

2 thoughts on “رامز جلال يعاير غادة عادل بانفصالها: المدام بقت مطلقة.. والموضوع بقى سايب

Comments are closed.